Ferrari SF90 XX Stradale & Spider: Λίγο ακόμα λίγο ψηλότερα Ημερομηνία:
29/6/2023, 16:20 - Εμφανίσεις: 41
H ιταλική φίρμα χρησιμοποιεί συνήθως τα διακριτικά Χ με σκοπό να επισημάνει αγωνιστικών προδιαγραφών εκδόσεις μοντέλων της, σχεδιασμένων για περιβάλλον πίστας.
Η συγκεκριμένη περίσταση των SF90 XX Stradale και Spider αποτελεί την εξαίρεση στον παραπάνω κανόνα καθώς οι νέες εκδόσεις του plug-in υβριδικού supercar του Maranello είναι όντως βελτιωμένες, αλλά δεν περιορίζονται στα αγωνιστικά πεδία καθώς είναι απολύτως νόμιμες –και- για χρήση στο δημόσιο οδικό δίκτυο.
Αυτό που δεν αποτελεί εξαίρεση είναι το εξαιρετικά περιορισμένο τιράζ τους καθώς η coupe έκδοση θα κατασκευαστεί σε 799 αντίτυπα και η ανοιχτή σε 599.
Αμφότερα τα νέα supercar εξακολουθούν να αξιοποιούν το plug-in υβριδικό σύνολο που συνίσταται από V8 4,0 λίτρων και τρία ηλεκτρικά μοτέρ, δύο για τον μπροστινό άξονα και ένα τοποθετημένο κεντρικά ανάμεσα σε κινητήρα και σύστημα μετάδοσης.
Aυτό που έχει αλλάξει είναι η προσφερόμενη ισχύς η οποία αντί των 1.000 ίππων της μέχρι σήμερα γνωστής έκδοσης της SF90, αυξάνεται σε 1.030 ίππους.
Για να επιτευχθεί η παραπάνω απόδοση, οι μηχανικοί της Ferrari έχουν ανασχεδιάσει ορισμένα μέρη του V8 ο οποίος επωφελείται από νέα πιστόνια, νέο θάλαμο καύσης και αναβαθμισμένα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής.
Τα τελευταία έχουν αλλάξει και διάταξη με σκοπό να βρίσκονται πιο κοντά στην καμπίνα, φροντίζοντας να μεταδίδουν έναν πιο χορταστικό ήχο στους επιβάτες.
Αναβαθμισμένα είναι και τα ηλεκτρικά μοτέρ που πλέον αποδίδουν συνδυαστικά 232 ίππους αντί 220 στις απλές εκδόσεις της SF90.
Aμετάβλητη παραμένει η μπαταρία η οποία έχει χωρητικότητα 7,9 KWh και εξακολουθεί να εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 25 χλμ.
σε ταχύτητες έως 135 χλμ.
Στους νεολογισμούς συγκαταλέγεται και μια νέα λειτουργία overboost για τα ηλεκτρικά μοτέρ η οποία ενεργοποιείται στο πρόγραμμα οδήγησης Qualifying.
Η συγκεκριμένη λειτουργία έχει σχεδιαστεί με σκοπό να προσφέρει περισσότερη ισχύ κατά την έξοδο από μια στροφή και σύμφωνα με τις συστάσεις, βάσει των δοκιμών, μείωσε κατά 0,25 δευτερόλεπτα το...